مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-10فناوري

فارس من| راه اندازی پایانه ارتباطی لینک به لینک در جهت رفع مشکل قطعی اینترنت خلخال


معاون ادار کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: زیرساخت پایانه لینک به لینک مخابراتی، اپراتورها و زیرساخت های تلفن همراه و اینترنت در جنوب استان برای حل مشکل اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه شهرستان خلخال ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مردم شهرستان خلخال در پی قطعی اینترنت و سیستم مخابراتی شهرستان خلخال، از طریق سامانه را پیگیری کرده اند.

فرهنگ اسماعیل زاده در حاشیه نشست با فرماندار خلخال با اشاره به مشکلات به وجود آمده در سیستم ها و زیرساخت های تلفن همراه و اینترنت شهرستان خلخال از ایجاد زیرساخت پایانه لینک به لینک مخابراتی، اپراتورها و زیرساخت های تلفن همراه و اینترنت در جنوب استان برای حل مشکل شهرستان خلخال در مواقع اضطراری و حوادث از طریق پایانه لینک به لینک خلخال، میانه و تالش خبر داد.

وی افزود: با ایجاد این زیرساخت، اگر سیستم های مخابراتی و اپراتورها از مرکز اردبیل قطع شود، دیگر در شهرستان خلخال مشکلی به وجود نخواهد آمد و سامانه های زیرساختی مخابراتی و اپراتورها  با لینک شدن بر روی پایانه شهرستان میانه آذربایجان شرقی و پایانه تالش استان گیلان به فعالیت ادامه می دهند.

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری با اشاره به کوهستانی بودن شهرستان خلخال بیان کرد: در سال های اخیر بیش از 50 درصد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| راه اندازی پایانه ارتباطی لینک به لینک در جهت رفع مشکل قطعی اینترنت خلخال

فارس من| راه اندازی پایانه ارتباطی لینک به لینک در جهت رفع مشکل قطعی اینترنت خلخال